Na odcinku Knurów-Knurów Kopalnia na jednym torze była zarwana sieć trakcyjna , natomiast na drugim braki te były mniejsze, ale tor ten był niemal całkowicie zarośnięty. Widać na na fotkach z byłej stacji Knurów Kopalnia:
Za dawną stacją Knurów Kopalnia tory chwilami prezentowały się całkiem przyzwoicie, ale niestety pojawiły się także pierwsze ubytki (zarówno w trakcji jak i w szynach). Najlepiej obrazują to zdjęcia:
Pierwszy wiadukt |
Zerwana sieć trakcyjna |
Nieźle prezentujący się szlak |
Ubytki w szynach |
Jeszcze przed stacją Knurów Szczygłowice natknęliśmy się na zwisającą sieć trakcyjną, oraz rozjechane szyny :
Na trasie znajdowały się także powywracane słupy , oraz rozwalone elementy sieci trakcyjnej :
Chwilę później na szlaku pojawiły się pierwsze semafory ,które oczywiście sfotografowaliśmy :
Po przejściu niedługiego odcinka ukazała się nam budka strażnicza :P
Niedługo później ukazały nam się rozjazdy przed stacją Knurów Szczygłowice, które oczywiście zapisałem w pamięci mojego aparatu:
Chwilę później doszliśmy do stacji Knurów Szczygłowice, gdzie zrobiliśmy sobie przerwę , oczywiście focąc:
Budynek od strony ulicy |
Po obfoceniu stacji i przejściu kilkuset metrów ujrzeliśmy powód , "dzięki" któremu pociągi na tym odcinku nie kursują. Mianowicie uszkodzenia spowodowane szkodami górniczymi. Nie mogło się obyć bez zdjęć:
Kilkaset metrów dalej znajdował się znak, informujący o dalszej nieprzejezdności szlaku..
Do tego momentu linia od strony Knurowa jest nieprzejezdna, jednocześnie dotąd jeżdżą pociągi od strony Leszczyn. Po przejściu kilkuset metrów dotarliśmy do stacji Szczygłowice Kopalnia. kilka fotek:
Od tej stacji po stanie torów, że szlak jest używany.. Na koniec jeszcze fotka nastawni, i kilka fotek z odcinka Szczygłowice-Leszczyny
Z Leszczyn do Chorzowa wróciłem KZK GOP-em z przesiadką w Knurowie, gdzie pożegnałem się z Robertem.
nie wiedziałem, że to tak źle wygląda... szczególnie ta zerwana sieć trakcyjna ;/ ale wędrówka fajna
OdpowiedzUsuń