czwartek, 14 kwietnia 2011

Targi transportu, spedycji , i logistyki EXPO SILESIA 2011

W dniach 14-15 Kwietnia w Sosnowcu miały miejsce targi transportu, spedycji i logistyki, EXPO Silesia 2911.
Na targi wybraliśmy się ze szkoły , tak więc nie mogłem sobie odmówić uczestniczenia w nich.
14 Kwietnia udałem się na dworzec w Chorzowie Batorym . Na miejsce przybyłem około 8.15, i udałem  się do szkoły na 3 lekcje. Dzisiaj trafił się kibelek de lux, podczas jazdy jakieś dziewczyny mają bilety ze zniżką studencką  mimo,  że były uczennicami :d. Konduktorka powiedziała  im jedynie, aby zwrócili uwagę następnym razem, i skasowała im bilety bez problemu.
Około godziny 11.40 opuściliśmy  szkołę, i udaliśmy się na targi, po kilkunastu minutach jazdy wreszcie byliśmy na miejscu. W tym roku niestety nie było stanowisk PLK-i, jak i Przewozów Regionalnych. Wśród interesujących mnie wystawców znalazły się między innymi:: PKP LHS , PKP Cargo ,i kilka innych.
Na targach znajdowały się także ELF ,drezyna PLK,  a także czeska lokomotywa. Nie odmówiłem sobie zrobienia kilku zdjęć :P. Na targach zapoznałem dwóch MK Bartka i Grześka, bardzo przyjemnie się z nimi rozmawiało.
Około godziny 15.30 wraz z nowo zapoznanymi MK opuściliśmy targi , i udaliśmy się na przystanek. Na dworcu zameldowaliśmy się około 16, i szybko udaliśmy się na peron 1 ,z którego odjeżdżał R-90117 do Tych Miasta ,którym zabraliśmy się do Katowic. Po krótkim oczekiwaniu przyjeżdża SPOT relacji Częstochowa-Gliwice, którym się zabraliśmy. Postanowiłem odwieść zapoznanych MK do Gliwic, tam wsadziłem ich w REGIO do Wrocławia, a ja udałem się na pociąg do Zawiercia. Bardzo przyjemna podróż skończyła się na 1 peronie dworca Chorzów Batory..
Kilka fotek :








Lokomotywa ĆD

1 komentarz: